Wake up call

Meeeeeh... aooo allt går nedåt nuförtiden, längtar att åka hem! Meeeeeen jag måste fortfarande plugga o jobba o allt... Wohej.. Förlorat motivationen att jobba med... Va i biblan med Tess för jobba, märkte jag kunde inte o kollade genom fönstret istället (man ser folk som går :) Låter tråkigt men när man känner dem som går så är det väll kulare..)

Liz ska komma o äta här igen ikväll blir det ratatouille med kyckling. mmm... :) Folk (folk som i liten grupp av människa) som har sett mig laga mat tycker att jag lagar fancy nytig mat! :D Måste försöka laga mer mat med mamma så jag lär mig ännu mer... Men redan nu är mitt skåp full med lagning saker (herbs, oljor, etc.), höll på att undra med vad jag kommer göra med allt när jag åker från England liksom.. Tror jag kommer ge bort det mästa till mina housemates lr nåt.. Viktigast är att spara mina 4 knivar, kanske min bamboo knivhållare...



Kommentarer
Postat av: Annika

Heeeeeej Fransman :D

kommer du till Le Suede (franska för sverige, inte??)

jaa.. komer du hit nåt i sommar??



kraaaamkraaaam

2010-03-24 @ 19:35:59
Postat av: Erika

du ska ju ta med knivarna och ge till mig! Var det inte det vi kom överens om? ;)

2010-03-24 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0