Wååålala....

Mina knivar?? Till dig??? Neeee! Du kan få låna dem om jag kommer upp till Sverige o jag råkar ha dem med mig! :P Däremot kan jag skype dig websidan för köpa dem :)

Jag ska kaaaanske komma till sommarn! fast senaste tiden har jag verkligen viljat åka upp till Sverige! Jag saknar Sverige och er sjukt mycket just nu :(

Men annars aa.. Höll på att tänka på mina 2 sista veckor, o jag har märkt att jag har fått skit åt alla håll.
  • Några som vill inte prata med mig jag vet inte riktigt varför
  • Har haft massa saker att jobba på
  • Jag är försenad på programet
  • Jag måste kopiera saker från folk innan jag kommer in på nånting flera gånger (varför är det så stressigt på mig? kom ihåg att man väljer vilka subjekt man gör i min program, så ingen har samma subjekt som jag).
  • Hon jag tycker om är tillsamans med en som jag inte tycker om (fast är ganska över det, märkte hon inte va tjejen jag trodde hon va o trodde det skulle va svårare men men.. iaf. Det va inte kul då.).
  • Trodde en va sur därför jag inte kom till hennes födelsedag (men tror hon är sur på mer..), så köpte henne massa choklad som present, skrev till henne att jag va ledsen att jag kunde inte komma men jag har present, men "hon har inte tid". Hon gör samma program som min flatmate, som har inget att göra. O det är inte som om jag har tid..
  • Någon nära som är på sjukhus ville inte prata med mig därför hon va för depig (fast det ska vi inte kommentera om, o nej det va inte mit fel)
  • Jag har nog sakt "förlåt" en tusen gånger bara för dem 2 sista veckorna för massa folk om massa skit, därför jag hade inte tid att göra nåt lr jag gjorde nånting fel lr sånt skit.
  • Gjorde en lista av all plugg jag måste göra under lovet: jag har inget lov. Däremot när jag blir klar med det kommer jag va i tid o allt borde gå bättre igen :)

Fast det är alltid trevligt att träffa någon som har ingenting men jobbiga saker att göra och som alltid ler när jag kommer o som jag har kul med :)

2 dagar kvar... 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0