Such a raver.. så klart..

Min dator är på svenska :) facebook med :) o nästan alla mina program :D yey!

Igår kväll gick jag ut! such en evenemang.. gick med Byron (flatmate) o några andra, åt jätte god pizzor, drack grappa o stack till club XL. På torsdagar är det 1 pund för komma in o 1 pund för varje drink! :D för varje drink förutom de jag tog... Men iaf, DJn skickade ut såna ravers pinnar som ljuser o allt, o han skulle slänga en sån sak som blinkar, så jag sa till dem andra "Jag kommer ha den!!!", sprang in, saken stutsade på folk, ramlade o jag slängde mig för ha den, precis framför en annan tjej som ville ha den. O yea... Så för ända gången jag går ut får jag en sån blinkande bål som man sätter runt halsen.. coolt! Men trodde jag skulle se mer folk från min kurs.. såg bara en tjej som jag hjälpte tidigare med programering, markerad sak o hon försod inget så hon ringde mig.. iaf, därför va hon glad att se mig o allt! Så ser jag killen hon va med, värsta sur människa som drog tjejen nånstans bort haha..
Aja egentligen va det inte så kul.. kunde va bättre..

På bussen lärde jag mig att flasha några traffikljus gör dem bytta till grön tack vore kameror..

Men ikväll ska jag ut tror jag, en vecko sen bokade jag biljet med Natural Science society, visste bara inte det skulle va ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0