Jag behöver stress...

Nånting är fel.. jag behöver stress. jag har 2 saker att hand in den här veckan o jag har fortfarande inte klarat dem. en av dem är accounting och kommer räkna för 25% av min betyg, så aouch.. men ändå tar jag tid att träffa folk, gå promenad med folk, kolla på Alice i Wonderland (ganska bra faktiskt!), gå ut för drinkar... Jag behöver något för stressa mig och tänka "fan, jag har ju inte tid med allt! jag måste jobba!!!".

Annan sak som är fel, aaa? kommer ni ihåg mina knivar? Iaf, min mamma ville ha samma. Så jag beställde igen o samtidigt en bamboo knivhållare med chopping board som går med. Jag fick paketet imorshe. Tillsamans med en "Versatile twin hob and warmer". Vart kommer han ifrån???? Så är den stor med!!! Kommer vänta lite innan jag tar ur den från paketet, ifall dem ringer o säger att något är fel.. Men får jag spara den är det ganska coolt! Men ändå... Hur kom han hit??? Inga bilder idag därför jag är i mina boxers o knivhållaren är i köket..

Tänkte bjuda franska Emelie och Adi (Adriana) (franska tjejerna) och Adis pojkvän för ratatouille, + Liz eftersom hon har kyckling fortfarande i min freezer.. Men det blir gött asså.. Måste bara komma ihåg att laga det innan lovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0