Hej hej

Inget specielt händer nuförtiden... Har bara accounting kvar att klara, en liten exam och sen är jag klar! förutom att jag måste förbreda mitt lab för nästa fredag + en lab sheet i probability...

Eeeeeeem...

Jaaaaaooo... en agency ringde mig imorshe sa att någon skrev upp mig för ha gratis makeover + model photoshoot i London.. Random..

Nästan varje onsdag har vi open day. O eftersom min lägenhet är så bra situerad så kommer grupper (med en student som tar hand om dem) och frågar om dem kan kolla i vårt rum för se hur det är.. Ok rummet har det vart 2 gånger, köket typ 3, men allvarligt.. Trodde att studenterna som vissar upp universiteten vissar deras rum! inte random people! Jag öppnade dörrn bara därför det är bara pinsamt att framför 10-15 pers säga "em... nej??".. Nästa gång kommer jag skriva till accommodations människan och säga jag kommer fråga efter belöning från folk! Annars kommer jag hunt them down..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0