Daglig damp.

Vi är bara 2 som gör managment i Natural Science: en tjej o jag. Tjejen är en liten pappa flicka som får allt - Men verkligen allt - från hennes pappa. Hon har en pony, hur? hon frågade pappa för en. Hon sa till mig att hon får vad hon vill från hennes pappa.. Bästa lägenheter på campus? pappa betalar (fast tur för mig är min accommodation bättre and i was counting on it). En bok som kostar ca 60 pund som ska användas bara för 2-3 månader? pappa betalar. Ok det är 60, men kom igen. Pengar? pappa. Han jobbar inom business nånstans. Tur för lilla flickan så kan pappa hjälpa henne med hennes coursework så klart. Men frågar jag henne en liten fråga på skype om courseworken så svarar hon inte. Lite för upptagen för tagga sig själv på facebook på bilder hon klädde sig som en liten prinsessa... (aa allvarligt, bara att kolla vilken tid hon taggade sig själv) Fast hon är väll bättre en den som ville landa sin helikopter på byggnaden... (O jag tror jag vet vem det är med)
Allvarligt jag är helt ensam för det jobbet, min pappa kan inte engelska o jag fattar inte ens halva vokabulär vi använder, min Erik sa han sög i accounting och min flatmate måste göra hennes presentation för imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0