Att äta bra

Märkte att det man äter är viktigare än vad jag trodde! Har allt trot att "äta varjera" och "inte äta skräp mat" va sanna, män inte så himla viktigt..
Har en flatmate som microungnar allt hennes mat. Men verkligen allt. O nån som hörde det va helt förskräkt o sa "Men.. hon måste nog få ingen energi..", märkte inte tills han sa det! Jag trodde bara det va hur hon va, men det stämmer liksom! Hon är ju aaaaaaalltid trött..

O en kompis sa att hennes pojkvän levde utav godis o därför har skit dålig hy, har också en kompis som lever utav godis o har sjukt dålig hy

Hence, ÄT BRA!!!

Jag ÄLSKAR physical chemistry! De som hjälper (dem har blå lab coats ==> "the blue coats") är sjukt snälla, vi är en jätte liten grupp, vår labrum är cool, datorer lite överallt, jag letade efter en o hittade en med en EEEEENOOOOOORM skärm! större än pappas, som är 22", den va säkert 25 lr lite mer! (O jag tog den, JAG!! WUAHAHAHAHAAA).
Men bästa: En blue coat tjej typ stira på mig hela tiden, så kom hon: "So are you french?
- em.. yeah?
- I reaally like your accent!" :D Man tror att man blir trött på den här kommentaren, men nej det är inte jag! Men specialt den liksom, efter allt som hände senast, den här kommentaren bara höjde min moral högt, höööööögt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0