A..Allvarligt???

Det finns en pojke, 18, klär sig som en pojke, första gången jag såg honom trodde jag han va 14-15. Han är en sån som har örhänge lr 2, han waxar håret så att man ser inte en av sina ögon, han har samma pauser min på varje bild, han har samma klädder sen han är 12, sån liten party animal som har inget bättre att göra med sitt liv, pratade med honom, han har ingenting i huvudet o han är en player. O Han ska gå ut med tjejen jag gillar mäst. hon är snart 22, hon tycker han ser ut som en toyboy, hon tycker att han är för ung, men hon kommer ändå gå ut med honom. Värst är att hon vill ha pojkvän. I have been outbeated by en looser pojke. Hur skulle du känna dig?? + att jag kommer ha tutorial med honom om ett par timmar. O han kommer sätta sig bredvid mig. O han kommer fråga hjälp om saker. O jag kommer hjälpa honom därför "jag vet inte han ska ut med henne" och "i don't give a damn", så klart.
Det kanske låter som jag är advensjuk o jag tycker inga andra killar än mig själv. Ok jag är advensjuk, men hon känner killar som är 100 gånger bättre och jag skulle känna mig allvarligt bättre om hon gick med en av dem istället för den!

Iaf, en annan tjej har äntligen bryttit med hennes pojkvän. Fast vill inte va rebound guy.

Faaaaan va det suger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0