Ställ dig i Fransmans fötter för gratis!

Ok så egentligen skulle det va bättre om jag kunde prata o du stänger dina ögon, men efter som du måste läsa...
För alla lexor o keep up med allt:
Har du någonsin vart på en lexion, där alla verkar studera så lätt o du bara fattar inget, men tiden går så himla långsamt? ie du kollar på klockan, det är typ 10 över, så väntar du 10 minuter, kolla igen o kl är 12 över istället för 20 över. (alltså är
lexionen=jag som försöker fatta throughout the year
lexionens slut = jag som fattar)
För universiteten:
Ungefär som tiden i exams
ie. För snabbt.. kl är 10 över, du skriver 10 ord, nu är kl 15 över.
För gå ut:
Du är lilla Alice o du ramlar ner under jorden i den här wonderland platsen. Det är en helt annat ställe, du vet inte riktigt vad som händer men du bara är där o hänger med alla.
Med tjejer:
Du är på en plats vart du kan adoptera små katt ungar. Alla av dem är så jätte söta att du tror inte det kan finnas våld i världen. En liten tisse misse är det ända saken du behöver i din lägenhet. Däremot när du försöker ta en så springer den iväg o stannar 5 meter ifrån dig. Så kommer någon annan som säkert inte tillräckligt med pengar för köpa mat till katten (pengar här har inget med det att göra, bara för visa att han är nog inte bästa killen), då går en av katterna till honom glatt o dem 2 går tillsammans. Du försöker en annan katt som reagerar samma som den förste (en vit kat), o en goth kommer. Han har allt i svart, hans lägenhet är svart etc. etc. o går iväg med en vit katt som inte riktigt passar i bilden.. I slutet av dan så finns det inga katter längre för dig o du går tillbacks till din lägenhet.
ie. små kattungarna = tjejer
Lägenheten = Dit liv
killarna = killarna
Måste bara säga att jag gör inget speciellt riktigt.. lr tror inte.. Igår kväll va jag ut med folk, en kille (som vi känner) flirtade en kompis till mig men hon ville inte o frågade mig om jag kunde vara bredvid henne därför hon känner sig unconfortable med honom. Jag tror verkligen inte att tjejer känner samma för mig.
Men måste dra nu hejdå! Hoppas du hade kul i mina fötter..
Om lovet:
Tänk dig en dröm. Det är snabbt, det är kul, o när du vaknar så glömmer du allt om den o kommer inte ens ihåg du hade en dröm över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Annika

åhh adrien, jag är säker på att du hittar en katt så småningom :)

2010-04-27 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0