Ooooooj...

Jag tror inte jag kommer ha tid att göra allt jag vill göra!! Det går så långsamt, det tar så långt tid! jag åker tillbaks om en vecka imon och på helgen blir det påsk, så Erik o Mariana kommer såkert va här, då kan jag inte jobba! Jag måste verkligen jobba non-stop, kanske under kvällarna men då är föräldrarna hemma o börjar sätta på TVn på hög volym (lr för hög volym för mig iaf..), men här är ända rummet jag kan jobba i..

Ska åka till FN med.. Vill köpa nåt där, sätter upp bild när jag köper det :)

Min bror har det mäst intresserande jobb! Blir nästan besviken att det jag gör blir inte lika häftigt... Han får prata med världskända människor, ta hand om deras pengar o allt i sekretess. Just nu han o sin chef (lr a.. "chef"..) är ett par som "tar" kunder från där Erik jobbade o där "chefen" jobbade med, som är en grupp av 16 tror jag... O dem tar inte dem minsta kunderna. Nästan en krig ju.. Men fatta va intressant o coolt o allt! Ok lite backstabbing, men dem gav Erik ingen chans att få promotion.. Sånt får man ju inte i Kemi.. Vad kan hända liksom?? en som snor molekyler? Vi gör ju molekylerna!! Lr kanske spion indystri? Dem som gör parfymer och nya produkt jobbar ju med secret maskiner som gör secret reactions o allt så andra företag gör inte samma.. hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0