Kalsong

Jag har en hög av kalsonger i mitt badrum.. Tror inte den har vart så stor.. Det är därför varje morgon när jag vaknar så går jag upp, hittar dörn till badrummet o går in i duschen. huhuhu...
Iaf, hade annanas igår med Laura... Göööött... Köpte 2 till annanas idag, good stuff... Konstigt att folk tänker alldrig på köpa sånt! så länge har dem flesta sagt "Va?? åt ni annanas? va gött!!" Jaaaooo.. kostade bara 1 pund i affären.. (Snickers o dem kostar 60p, så för 40p mer får jag mer o hälsigare! wohej)
Köpte shorts idag men måste åka ner därför en ficka är sönder så man kan inte stänga den o man hör "tick" (metal mot metal) för varje fotsteg..
Åt iskräm med Laura med idag, o hennes kompissar.. Men annars va jag på biblan med Tess. Kände mig dålig därför det va så soligt ute! men samtidigt behöver jag plugg...
Va hos Nathan igår kväll, bästa är att när jag har inget att äta kan jag alltid gå hos honom, där finns det alltid några som vill beställa pizza med mig! Sen kollade vi på film (som va musikal...), sen blev det brandlarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0