Extra herbs..

Japp! 5 Wallander på svenska, 3 avsnit på engelska! hell ja... Ska glo på en ikväll med pizza :P

Så åkte till Bristol idag. Tax free blev 3 Toblerone + 3 Swiss chocolate kacka (lr hur ni kallar det.. fast det är tabletter.) (alltså 1200 gram), Glömde att jag hade 3 Dairy Milk (som va egentligen inte för mig men det är en tråkig historia), lite toblerone kvar, Lindt bollar, 3 paket "Prince" som är Ke i Frankrike, + cerealer... det är mycket... Det är för mycket...
Annars aa.. beställde en pizza via telefon för ha en special discount, den tjejen va säkert stoned asså...
"Em... Telefon nummer.. Tack?
- 07
- Ooooow........ Seeeeveeen.........
- 599
- Fiiiiive.................... Niiiine............... niiiiiiine..........."
Tog evigheter.. För att hon skulle fatta vad jag ville ha va säkert för svårt: Margarita med skicka o oliver på. Sen skulle hon se om jag kunde ha discountet med. Önskar jag hade hennes kollega på telefonen istället..
"(I bakgrunden) Eeeem.. Han vill.. asså... ha 5 bort... em... a...
- A det går ju eftersom det är över 15."
Kanske får extra spices i min pizza som kommer göra mig.. em... a....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0