Brain dead

Vet ni hur lång tid det tog mig för att fatta hur man gjorde equilibrium symbolen på datorn lr?? (ska vissas här: ⇄) Kämpe långt tid asså! Nu är jag hjärndöd och kan inte fortsätta min labb rapport.
Annars här är det ganska chillad.. 2 saker som ska in på fredag, några frågor att svara för fredag, hearing exam imon.. Men VI ÄR KLARA MED ORGANIC KEMI! YEAAAAH! 3 veckor innan vi slutar lexionerna med! gött!
Köpte shorts på lördag, en knapp va sönder så åkte ner för bytta dem, förstod att affärer öppnade 1 timme senare, o den nya paren har en ficka som är konstig (fel på syning (tror jag det heter)) så den är typ jätte liten på en sida..
Men nu är jag en fan av biblan asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0