Bath, back to normal..

På söndag morgon gick jag till gymmet! Kampuset va lugn, soligt, varm.. tyst... Så kom lilla Tess så gick vi till biblan. Redan.. Jaaaooo livet i Bath är fin, men jobbig. Så kom resten av universitet med. O ikväll hörs det. Däremot måste jag stanna hemma för förbreda min Oral imon.. Det är min flatmates födelsedag, jag har kompisar som går ut, men det finns någon jag vill inte se där nere, jag sa till någon annan jag skulle plugga o jag måste plugga..
(Varning för känsliga människor, det som kommer kan va hemskt att läsa. Tror du du kan va offenderad/ledsen bör inte läsa det som finns mellan 2 horizontal linjor)
___________________________________________
Den till vem jag sa jag skulle plugga är en kille som sköt en kannin hemma hos honom o ville bjuda mig o några andra att äta den! :P Fast bestämde att skulle jag äta där skulle jag inte ha tid att fortsätta min lexa..
___________________________________________
Så har jag en ny lecturer, han är från scotland. Det kan man höra väligt väl! Men jag fattar perfekt vad han säger! ju coolt.
O jag vet det låter töntigt, men jag sökte snabbt på Geneve's police websida hur mycket en sån "tekniska" polis tjänar o det är ganska bra lön faktiskt! En tanke på vad jag kanske kan göra senare.. Ska kolla hur mycket de tjänar i Frankrike med..
Mina Wallander avsnitt går bort för snabbt, därför blev jag glad att Breaking Bad är tillbaks med säsong 3!!! JAAAAAAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0